خط مشی حل اختلاف
پایگاه اطلاع رسانی و خدمات آموزشی عرفان معتضد
(آخرین به روزرسانی: ۱۴۰۱/۰۲/۱۵)
تعریف عبارات
  1. عضویت سایتعضویت در پایگاه اطلاع رسانی و خدمات آموزشی عرفان معتضد ویا سایت های وابسته ویا صفحات مرتبط با خدمات ارائه شده توسط این پایگاه اینترنتی این امکان را به کاربران می‌دهد که در سایت سفارش ثبت کرده و خرید نمایند و به امکانات کنترلی سفارش در این پورتال و همچنین سیستم تیکت (پیگیری مشکلات) دسترسی داشته باشند. لذا هر عضو می‌تواند سفارش ها متعددی ثبت کرده و در این پورتال آنها را مدیریت کند و همچنین می‌تواند نام خود را به عنوان مالک سفارش قرار دهد و یا اینکه سفارش را تحت مالکیت فرد (یا شرکت) دیگری ایجاد کند. در صورتیکه عضو سایت سفارش را برای فرد (یا شرکت) دیگری ثبت کند می‌تواند نام خود را به عنوان “تنظیم کننده سفارش” واردنماید اما می‌پذیرد که تمامی حقوق صاحب سفارش را به رسمیت شناخته و همکاری لازم برای ارسال تیکت و رفع مشکلات آن را بر عهده‌ می‌گیرد.
  2. تنظیم کننده و مالک سفارش: عضو وب سایت که شخصاً یا به نمایندگی شرکت و یا فرد دیگری، سفارشی را در این وب سایت ویا سایت های وابسته ویا صفحات مرتبط با خدمات ارائه شده آن ایجاد می‌کند، اطلاعات دسترسی به سرویس برای ایمیل ثبت شده او در بخش اطلاعات تماس ارسال می گردد و به عنوان تنها مالک و رابط سفارش با ما و سایت های وابسته به ما شناخته می‌شود. مگر آنکه بر اساس سندی رسمی خلاف آن اثبات شود. همچنین این فرد می‌پذیرد که کلیه مسئولیت ها و تعهدات ناشی از  ثبت سفارشات را شخصاً بپذیرد.
خط‌ مشی حل اختلاف
در صورت بروز اختلاف میان عضو سایت ، تنظیم کننده سفارش و مالک سفارش، یا در خواست تغییر سفارش و یا ارسال اطلاعات سفارش و دسترسی به سرویس، روال آن از قوانین زیر پیروی می‌کند:
  1. اگر عضو سایت در هنگام ثبت سفارش نام فردی به غیر از خود را وارد کرده باشد، فرد فوق الذکر با ارائه کپی کارت ملی می‌تواند درخواست خود را مطرح نماید. در این حالت فرد مدعی مالکیت باید، شناسه عضویتی در پورتال ایجاد کرده و سپس از طریق ارسال ایمیل به Support@ErfanMotazed.ir، متن درخواست انتقال سفارش را به همراه کپی کارت ملی و شناسه جدید ساخته شده به واحد پشتیبانی ما جهت بررسی ارسال‌ نماید.
  2. اگر عضو سایت در هنگام ثبت سفارش و در بخش “نام شرکت” اسم یک شخص حقوقی را ذکر کرده باشد، شرکت فوق الذکر می‌تواند درخواست انتقال سفارش نماید. در این حالت باید، شرکت مدعی مالکیت ابتدا شناسه عضویتی در پورتال ایجاد کرده و سپس متن درخواست انتقال سفارش تحت یک نامه رسمی برروی سربرگ شرکت که در آن شناسه جدید ساخته شده قید شده باشد، به همراه مهر و امضای فرد ذی الصلاح و تصویر روزنامه رسمی از طریق ارسال ایمیل به Support@ErfanMotazed.ir،  به واحد پشتیبانی جهت بررسی ارسال‌نماید.
  3. پس از بررسی مدارک و تایید کارشناس واحد پشتیبانی، سفارش به عضویت جدید منتقل خواهد گردید.
  4. اگر در بخش صاحب امتیاز سفارش تنها اطلاعات عضو سایت قید شده باشد، انتقال سفارش به غیر، تنها با اطلاع و تایید عضو سایت قابل انجام است. بنابراین درخواست انتقال و یا دریافت اطلاعات دسترسی به سرویس در هیچ صورت مورد بررسی قرار نمی گیرد، مگر در موارد عدم دسترسی به عضو سایت و شرایط خاص (تایید شده توسط کارشناس واحد پشتیبانی). در اینگونه موارد فرد مدعی تنها با ارسال درخواست مکتوب (حاوی کپی مدرک شناسایی در اشخاص حقیقی و نامه رسمی برروی سربرگ شرکت و دارای مهر و امضای فرد ذی الصلاح به همراه تصویر روزنامه رسمی در اشخاص حقوقی) می تواند مورد را پیگیری‌نماید و به درخواست غیرکتبی (تماس تلفنی) ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  5. در صورت عدم دسترسی به عضو سایت، فرد مدعی می‌تواند درخواست تمدید سفارش را ارسال‌ نماید که در این حالت فرد (یا شرکت) می‌تواند با تماس با واحد مالی شرکت و طی مراحل مورد نظر، سفارش را تمدید نماید. لازم به ذکر است، این روال صرفا جهت جلوگیری از قطع سرویس دهی می‌باشد و هیچگونه تغییری در مالکیت سفارش ایجاد نمی‌کند.