بولتن فاندامنتال

بولتن (Bulltein) یا نشریه داخلی یک نوع مجله درون سازمانی می باشد که معمولا در دوره های زمانی مشخص بطور خاص برای توزیع در داخل یک مجموعه یا سازمان مورد استفاده قرار میگیرد.

به عبارت دیگر بولتن یا«خبرنامه» ابزاری است برای اطلاع رسانی به طیفی از مخاطبین خاص، با علایق مشترک، که درباره رویدادها، گزارش‌ها، یا اخبار مرتبط با یک موضوع، روشنگری کرده و رابط بین یک سازمان، شرکت یا کسب و کار با مخاطبان آن می‌شود.

یکی از اهداف اصلی نشر بولتن، ارائه آن به مخاطبان درون سازمان است، تا بدینوسیله واحدهای روابط عمومی بر اساس سیاست‌گذاری‌های خود اطلاع‌رسانی مناسبی به مخاطبان خود داشته باشند.

بولتن فاندامنتال نیز در جهت همین رسالت منتشر می‌شود و به سفارش شما می تواند حاوی مطالب تحلیلی در مورد سهام شرکت شما یا صنعتی که به آن تعلق دارید باشد و شامل تحلیل شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، تحلیل دقیق صنعت و نرم های آن، شناخت سیاست و خط مشی مدیریت شرکت، ارائه گزارش تولید و فروش ماهیانه، تجزیه و تحلیل صورت های مالی میان دوره ای و همچنین روندچند سال گذشته آن و در نهایت ارائه ارزش ذاتی سهم باشد.

شما با ارائه چنین بولتنی دو نکته را به سهامدار گوشزد می کنید. اول اینکه مدیریت شرکت برای سهامداران ارزش و احترام ویژه ای قائل است و سعی در اطلاع رسانی و شفاف سازی وضعیت بازار سهم برای صاحبان سرمایه دارد.

نکته دیگر اینکه، سهامداران متوجه می شوند شما یک سیستم خودکنترلی دارید و به دقت وضعیت سهام شرکتتان را رصد می‌کنید تا منافع سهامداران را به بهترین نحو تأمین کنید و حتی اگر در دوره‌ای قیمت سهم کاهش یابد، این کاهش قیمت خارج از کنترل و اراده نیست و منافعی وجود دارد که تحقق آن مستلزم تحمل کاهش قیمت سهم برای دوره ای کوتاه است. به این ترتیب وفاداری سهامداران افزایش مییابد و سهم شرکت شما همیشه پشتوانه ای از سهامداران مشتاق دارد.

بولتن سفارشی تحلیل فاندامنتال عملاً محصول روابط عمومی سازمان شماست. در نتیجه این بولتن به نسبت نیاز شما می تواند بصورت چکیده یا جامع تهیه شود و دوره نشر آن نیز می تواند هفتگی، ماهیانه، فصلی باشد.

برای آشنایی بیشتر با بولتن تحلیل فاندامنتال لطفاً نمونه آنرا از همین صفحه دانلود و مطاله فرمایید.

در حال حاضر دوره آموزشی با این عنوان وجود ندارد

در حال حاضر محتوای آموزشی با این عنوان وجود ندارد

در حال حاضر منابع مطالعاتی با این عنوان وجود ندارد