صیانت از حریم شخصی کاربران
پایگاه اطلاع رسانی و خدمات آموزشی عرفان معتضد
(آخرین به روزرسانی: ۱۴۰۱/۰۲/۱۵)
پایگاه اطلاع رسانی و خدمات آموزشی عرفان معتضد حریم‌شخصی مشتریان و بازدید کنندگان را محترم می‌شمارد و به حفاظت از اطلاعات شخصی مشتریان و بازدید کنندگان خود پایبند است. این سند بیان کننده خط‌ مشی صیانت از حریم‌ شخصی کاربران و مربوط به وب سایت مذکور به نشانی www.ErfanMotazed.ir است. ما هیچگونه اطلاعات شخصی شما را هنگامی که وب سایت ما را ملاحظه می‌کنید، جمع آوری نمی کنیم، مگر اینکه شما، آن اطلاعات را در اختیار ما قرار دهید، به ویژه به نحوی که در این خط‌ مشی آمده است. این خط‌ مشی بهم پیوسته و مرتبط با سند “قوانین و مقررات” است که در نشانی https://www.ErfanMotazed.ir/term-of-use در دسترس است.
این سند خط‌مشی، قوانین عمومی ما را در جمع آوری و استفاده از اطلاعات مشتریان و بازدید کنندگان وب سایت‌های ما شرح می‌دهد. ما می‌خواهیم مطمئن شویم که شما می دانید، اطلاعاتی که شما در اختیار ما نهاده اید را، چگونه استفاده خواهیم کرد، یا استفاده نخواهیم کرد. به همین منظور، جهت درک کامل حقوق خود، از شما می‌خواهیم تا این سند  را مطالعه فرمایید.
این وب سایت‌ در شبکه جهانی وب برای بازدید عموم تعبیه شده است و در این راستا شما در شبکه جهانی وب می‌توانید از آن بازدید نمایید بدون آنکه هویت، یا سایر اطلاعات شخصی خود را برای ما فاش کنید.
در مورد مشتریان و همکاران فعلی و آینده، هنگامی که شما اطلاعات شخصی هویتی (هر گونه اطلاعاتی که هویت شما را فاش کند) در اختیار ما قرار می‌دهید، می‌توانید مطمئن باشید که این اطلاعات تنها برای پشتیبانی ارتباط ما و شما مورد استفاده قرار خواهدگرفت.
این وب سایت چه نوع اطلاعاتی را جمع آوری می‌کند؟
هنگامی که شما از وب سایت ما بازدید می‌کنید، ممکن است وب سرور ما اطلاعات پایه شما را جمع آوری کند. این اطلاعات عمدتاً شامل زمان بازدید و صفحاتی که از آن بازدید کرده اید می باشد اما شامل اطلاعات هویتی شما نیست، به جز مواقعی که برای جلوگیری از کلاهبرداری و سوء استفاده از سیستم این اطلاعات مورد نیاز است.
هنگامی که شما برای استفاده از خدمات این پایگاه اینترنتی ثبت نام می‌کنید، ممکن اطت برای ارائه برخی خدمات موظف به ارائه اطلاعات تماس خود باشید و این اطلاعات تماس بعضاً شامل نام، نشانی و شماره تلفن شما است و تا زمانیکه شما مشتری ما باقی بمانید، اطلاعات با توجه به وضعیت حساب کاربری، نوع خدمات و محصولات ویا عملکرد سیستم در قبال خدمات درخواستی شما، مدیریت می‌شوند. به علاوه ممکن است نامه‌های الکترونیکی مشتری و سایر مراسلات و مکاتبات با مشتری در صورت لزوم ذخیره شوند.
ما اطلاعات را چگونه استفاده می‌کنیم؟
این وب سایت اطلاعات شخصی شما را مورد مبادله یا اجاره یا فروش با هیچ شخص حقیقی یا حقوقی ثالث قرار نخواهد داد. همچنین از اطلاعات تماسی که در اختیار ما نهاده اید در جهت برقراری خدمات شما استفاده می‌کنیم.
ما اطلاعات دیگری نظیر وضعیت حساب کاربری، نوع سرویس و ثبت‌های مشتری را، در فرایند برقراری سرویس استفاده می‌کنیم. با زدن دکمه‌های “ارسال” یا “ثبت” هر بازدیدکننده، به صراحت رضایت خود را برای استفاده از این اطلاعات در جهت مقاصدی که در این سند بیان شده، اعلام می‌دارد. و خاطر نشان می‌گردد ممکن است اجازه دسترسی به اطلاعات مشتری را به همکاران و اشخاص ثالث بخصوصی بدهیم تا نسبت به بهبود عملکرد یا فراهم کردن خدمات جایگزین یا بهتر اقدام گردد. برای مثال، ارسال اطلاعات محصولی مورد علاقه شما جهت تأمین محصولات مشابه یا ارتقاء یافته ویا امکان ایجاد فرصت همکاری خاصی با شما. همچنین ممکن است از اطلاعات مشتری برای ارسال اطلاعات سیستم یا اطلاع در مورد محصول و خدمات جدید، یا ارتقاء یافته، در صورتیکه مشتری قبلا اجازه ارسال آن را داده باشد، استفاده کنیم. در این خصوص مشتری این حق را دارد که نخواهد نامه‌های الکترونیکی تبلیغاتی مرتبط با همکاران و اشخاص ثالث را از شرکت دریافت کند و برای توقف ارسال، می‌تواند نامه ای به صندوق پستی الکترونیکی Unsubscribe@ErfanMotazed.ir ارسال نماید.
واحدهای مورد اعتماد شرکت، مسوول پردازش و استفاده از برخی از اطلاعات ارسال شده، نظیر فرم‌های ثبت نام، هستند. این واحدها حق استفاده از این اطلاعات، خارج از چهارچوب مشخص شده بوسیله ما را ندارند ومحرمانگی چنین اطلاعاتی را حفظ می‌کنند. همچنین ممکن است که اطلاعات تماس شما را با رضایت و اجازه شما، در فهرست حسن انجام کار و رضایت مشتریان قرار دهیم. اما قطعاً اطلاعات شخصی و حساب کاربری مشتری را فاش نخواهیم کرد، مگر اینکه متقاعد شویم افشای این اطلاعات در جهت شناسایی یا تماس یا اقامه دعوی علیه کسی باشد که باعث صدمه و خسارت به حقوق و اموال ما یا مشتریانمان یا دیگران شده باشد که در اینصورت ممکن است اطلاعاتی را مطابق با قانون، یا در جایی که متقاعد شویم که، قانون نیازمند این اطلاعات است، در اختیار مقامات قضایی قرار دهیم.
همچنین محتویات هیچ نامه الکترونیکی، یا مراسلات و مکاتباتی که برای مشتریان خود ذخیره می‌کنیم را برای هیچ شخص ثالثی افشا نخواهیم کرد، مگر در موارد زیر:
  • موضوع سلامت و ایمنی عمومی مطرح باشد.
  • در ارتباط با انتقال اموال تجاری دیگری به مشتری باشد.
  • مورد نیاز برای انجام سفارش، خدمات پس از فروش، بررسی‌های حقوقی باشد که شرکت به صلاحدید خود منفردا آن را، لازم بداند.
  • لازم باشد که برای پیگیری امور جنایی در اختیار مقامات قضایی قرار گیرد.
ما هر گونه سانسور، ویرایش، تغییر یا دستکاری را در هر نوع نظرسنجی یا نظارت بر برقراربودن ارتباط که بوسیله مشتری یا دیگران انجام می‌شود، صراحتا رد می‌کنیم. اما این امر منافی آن نخواهد شد که هر گونه ارتباطی را که ممکن است به ما یا مشتریانمان یا دیگران صدمه بزند، مورد نظارت قرار ندهیم و در این راستا حتی ممکن است ارائه خدمات را به شخص خاطی برای مدتی مسدود یا کلاً حذف یا قطع نماییم. مبنایی که شرکت بر اساس آن اقدام به این کار می‌کند، شامل نقض بالفعل و بالقوه مفاد سند “قوانین و مقررات” می‌شود که در پایین تمام صفحات این وب سایت در دسترس عموم قرار دارد.
توجه داشته باشید که ممکن است اطلاعات جمع آوری شده را در جهت اطلاع‌رسانی محصولات و خدمات خود یا اطلاع‌رسانی حساب کاربری شما مورد استفاده قرار دهیم و مشتری این حق را دارد که نخواهد نامه‌های الکترونیکی اطلاع‌رسانی یا تبلیغاتی شرکت را دریافت کند، اما مشتری انتخابی در مورد عدم دریافت نامه‌های الکترونیکی مرتبط با برقراری و نگهداری و به روز رسانی خدمات و حساب کاربری خود ندارد. برای توقف اطلاع رسانی یا تبلیغات، مشتری می‌تواند درخواستی به صندوق پستی الکترونیکی newsletter-unsubscribe@ErfanMotazed.ir ارسال نماید. در این درخواست مشتری باید نام کاربری، آدرس ایمیل و اطلاعات تماس خود را قید کند.
تبلیغات و کوکی های(Cookies) اشخاص ثالث:
کوکی ها اطلاعاتی است که یک وب سایت امکان ذخیره آن را روی رایانه شما دارد و این برنامه کاربردی تحت وب با نگهداری و بازیابی داده‌هایی در مورد سلایق شما، ممکن است عملیات خود را متناسب با نیاز شما و چیزهایی که دوست دارید ویا چیزهایی که دوست ندارید، منطبق کند. این اطلاعات پایه جمع آوری شده کاربر، برای کمک به ما در جهت آنالیز ترافیک وب، بهبود محتویات وب سایت ما و بهبود نحوه استفاده شما از وب سایت ما، مورد استفاده قرار می‌ گیرد. اکثر مرورگرهای وب اجازه پایش اینگونه کوکی‌های را به شما می‌دهند. در مورد نحوه عملکرد این پایش باید، به دستورالعمل‌های مرورگر خود مراجعه کنید.
هرچند اطلاعات شخصی مشتریان را مگر در مواردی که صریحا در این سند آمده است، مورد مبادله، اجاره یا فروش قرار نخواهیم داد اما هم اکنون با شرکت‌های آنلاینی، قرارداد داریم که این اطلاعات را، از طرف ما مورد پردازش قرار می‌دهند تا ما را در جهت بهینه سازی و مدیریت کسب و کار و ارتباطات اینترنتی یاری دهند. در این خصوص لازم به ذکر است، ما از خدمات شرکت‌های بازاریابی استفاده می‌کنیم که به ما کمک کنند تا میزان کارایی برنامه‌های تبلیغاتی خود و نحوه استفاده بازدیدکنندگان از وب سایت خود را بسنجیم. لذا برای این کار ممکن است نیاز باشد تا از کوکی هایی که شرکت بازاریابی در اختیار ما قرارداده، در وب سایت خود استفاده کنیم اما اطلاعاتی که شرکت بازاریابی ما بوسیله این کوکی ها جمع آوری می‌کنند، هویت شخص را مشخص نمی کند و فقط به ما کمک می‌کند نوع مشتریان و جاذبه‌های وب سایت خود و اینکه کدام محصول یا خدمات پرطرفدارتر است، را متوجه شویم. اگر چه شرکت بازاریابی، اطلاعاتی که از وب سایت ما می‌آید را از طرف ما ثبت می‌کند، ولی اینکه این اطلاعات در کجا استفاده شود یا نشود را ما کنترل و مشخص می‌کنیم.
اگر شما کوکی ها را در مرورگر خود غیرفعال نمایید، باید به این نکته توجه داشته باشید که از بسیاری از مزایای شخصی سازی یک برنامه کاربردی تحت وب، محروم خواهید شد و در صورت غیرفعال کردن کوکی ها، بسیار محتمل است که برخی از عملکردهای وب سایت ما بر روی سیستم شما از کار بیفتند و یا بسیار کند شوند.
وب سایت ما بعضاً از امکانات ارتبات دوطرفه چت و یا تیکت گذاری برای پشتیبانی محصولات و خدمات برخوردار است. چت به شما امکان می‌دهد تا در یک گفتگوی زنده آنلاین در وب سایت ما شرکت کنید. برنامه چت اطلاعات خود را به صورت داخلی در سرورهای ما ذخیره می‌کند، با این حال ما هیچگونه اطلاعات هویتی شما را، جمع آوری نمی کنیم مگر اینکه خود شما این اطلاعات را به خواست خود در اختیار ما قرار دهید. همچنین ممکن است از پرسش و پاسخ های شما در بخش چت ویا تیکت ها (بدون فاش کردن اطلاعات هویتی شما)، جهت تکمیل صفحه سئوالات متداول استفاده کنیم.
من چگونه می‌توانم به اطلاعات شخصی خود دست پیدا کنم؟
هنگامی که شما مشتری ما شدید، می‌توانید به اطلاعات شخصی خود از قبیل نشانی و اطلاعات تماس خود، در هر زمان که خواستید، برای تغییر یا تصحیح، دسترسی پیدا کنید. همچنین می‌توانید با ورود به “بخش اعضای سایت” به اطلاعات شخصی خود دسترسی پیدا کنید. ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد که اطلاعات حساب کاربری شما به صورت امن نگهداری شوند و تنها با وارد کردن، گذرواژه ای که خودتان انتخاب کرده اید، قابل دسترس باشند اما این مانع از آن نخواهد بود که شما در حفظ و حراست از اطلاعات مورد نیاز جهت استفاده از خدمات این وب سایت کوتاهی کنید. لذا مسئولیت حفظ و نگهداری و جلوگیری از سوء استفاده از اطلاعات کاربری شما بر عهده خودتان است.
تدابیر حفاظتی:
ما برای حفاظت از صدمه، سوء استفاده و تغییر نابجای اطلاعات تحت کنترلمان، تدابیر امنیتی وضع نموده‌ایم. هنگامی که شما شناسه و گذرواژه خود را وارد می‌کنید، این اطلاعات به وسیله گواهینامه SSL معتبر وب سایت، رمزنگاری شده و از یک کانال ارتباطی امن به سرور منتقل می‌شوند. همچنین در صفحاتی که اطلاعاتی نظیر شماره کارت اعتباری را، وارد می‌کنید نیز، از این فنآوری برای امن کردن کانال ارتباطی استفاده شده است ولی مسئولیت نقل و انتقال وجوه و حفظ امنیت آن در نهایت با کاربر و بانک عامل است که اطلاعات پرداخت کاربر را دریافت و عملیات پرداخت را کارسازی می‌کند.
پیوندها:
از وب سایت ما پیوندهایی به سایر وب سایت‌ها وجود دارد، که ممکن است متعلق به شرکت‌ها و اشخاص دیگری باشند که هیچگونه وابستگی به ما ندارند. لذا هرکجا که صراحتاً اعلام نشده که لینک های مذکور متعلق به خودمان یا وب سایت های زیر مجموعه خودمان است و از طریق آن لینک ها به وب سایت جدیدی هدایت می‌شوید، ما هیچگونه مسئولیتی در مورد صیانت حریم‌شخصی شما در صفحه اینترنتی مقصد ویا محتویات آن وب سایتها نداریم. لذا به شما توصیه می‌کنیم که جانب احتیاط را رعایت کنید و پیش از هرگونه اقدام برای دریافت کالا یا خدمات از وب سایت مقصد، قوانین و مقررات آن وب سایت و اسناد مرتبط با خط‌ مشی صیانت از حریم‌شخصی کاربران آن وب سایت را نیز مطالعه کنید و از پذیرش آن اطمینان حاصل کنید.
حریم‌شخصی کودکان:
ما محصول و خدماتی به کودکان نمی فروشیم. مشتریان ما باید حداقل ۱۸ سال سن داشته باشند و هر فرد زیر ۱۸ سال (“صغیر”) برای اینکه مشتری ما شود، باید دارای یک قیم باشد که ایشان سند “قوانین و مقررات” را پذیرفته باشد. اگر شما یک فرد زیر ۱۸ سال هستید، ما قویا به شما توصیه می‌کنیم که از وب سایت ما با اطلاع والدین و یا قیم خود، استفاده کنید.
تغییر در سند خط‌مشی ما:
ما حق تغییر این سند خط‌ مشی را در هر زمان که بخواهیم داریم و این حق را در تحت هر شرایطی برای خود محفوظ می‌داریم و به شما قویاً توصیه می‌کنیم که برای اطلاع از این تغییرات، به صورت دوره ای به این وب سایت مراجعه و این سند و سایر اسناد مرتبط با نحوه استفاده از خدماتمان را با دقت بازبینی نمایید. بدیهی است پس از هر تغییر فرض ما بر این است که شما آن تغییرات را پذیرفته اید. لذا همواره نسخه قابل استناد این سند خط‌ مشی آخرین نسخه ای است که در این وب سایت موجود است.
خاطر نشان می‌گردد، همواره این حق برای شما محفوظ است که بخواهید اطلاعات شخصی شما از مجموعه اطلاعات جمع آوری شده ما حذف شود یا افشا نشود. بدین منظور خواهشمند است درخواست خود را با ذکر دقیق نام کاربری و اطلاعات تماس به ایمیل Privacy@ErfanMotazed.ir ارسال فرمایید.
تماس با ما:
اگر شما پرسش یا نگرانی در مورد این سند خط‌ مشی دارید، می‌توانید آن را از طریق صندوق پستی الکترونیکی Privacy@ErfanMotazed.ir با ما مطرح کنید.