بولتن ویژه مدیران

بولتن (Bulltein) یا نشریه داخلی یک نوع مجله درون سازمانی می باشد که معمولا در دوره های زمانی مشخص بطور خاص برای توزیع در داخل یک مجموعه یا سازمان مورد استفاده قرار میگیرد.

به عبارت دیگر بولتن یا«خبرنامه» ابزاری است برای اطلاع رسانی به طیفی از مخاطبین خاص، با علایق مشترک، که درباره رویدادها، گزارش‌ها، یا اخبار مرتبط با یک موضوع، روشنگری کرده و رابط بین یک سازمان، شرکت یا کسب و کار با مخاطبان آن می‌شود.

یکی از اهداف اصلی نشر بولتن، ارائه آن به مخاطبان درون سازمان است، تا بدینوسیله واحدهای روابط عمومی بر اساس سیاست‌گذاری‌های خود اطلاع‌رسانی مناسبی به مخاطبان خود داشته باشند.

بولتن ویژه مدیران نیز در جهت همین رسالت منتشر می شود و به سفارش شما می تواند حاوی مطالب خبری، تحلیل تکنیکال، تحلیل فاندامنتال، تحلیل موج شماری بازار (Elliot Wave) یا ترکیبی از همه این موارد باشد که بصورت جامع، تمام متن (Full Text) و یا صرفاً داشبورد های تحلیل ارائه شود. البته در برخی موارد شرکت ها درخواست چند مدل بولتن دارند. به عنوان مثال نسخه داشبورد برای مدیران عامل که وقت زیادی برای مطالعه ندارند و صرفاً به دنبال دریافت اطلاعات چکیده و مقایسه آن با مقادیر سایر شرکت‌های رقیب و نرم های صنعت هستند، یا نسخه های ویژه ای برای مدیران سرمایه گذاری و هیئت مدیره.

شما با دریافت چنین بولتنی همواره می توانید وضعیت شرکت خود را با سایر شرکت های درون صنعت مقایسه کنید و یا از موقعیت های مناسب سرمایه گذاری در سایر شرکت‌ها آگاه شوید.

برای آشنایی بیشتر با بولتن ویژه مدیران لطفاً نمونه آنرا از همین صفحه دانلود و مطاله فرمایید.

در حال حاضر دوره آموزشی با این عنوان وجود ندارد

در حال حاضر محتوای آموزشی با این عنوان وجود ندارد

در حال حاضر منابع مطالعاتی با این عنوان وجود ندارد